4.11.2013

DMC Devil May Cry Recenzja, Gameplay i Let's play

Dnia 7 marca 2013 r. umieściłem ostatni film z serii DMC Devil May Cry. Gra wciągnęła mnie jak każda poprzednia część. Jestem wielkim fanem Dantego, jednakże postaram się obiektywnie ocenić tą produkcję.




Ogólnie o fabule

O fabule ciężko napisać coś czym bym nie użył spojleru. Mamy Dantego, jego Brata Vergila oraz uroczą, niewinną Kat. No i oczywiście złego demona wraz ze złymi kolegami, którzy coraz to skuteczniej starają się nam blokować drogę. Jest to restart serii więc ludzie, którzy nigdy nie grali w poprzednie odsłony cyklu nie muszą tego robić na siłę. Nie znajdziemy tutaj nawiązań do poprzednich części. Opowiedziana została całkowicie nowa historia, gdzie Dante z buntującego się nastolatka wyrasta na obrońce ludzkości.

Pełna playlista serii na moim kanale pod adresem:
DMC Devil May Cry Let's play Gameplay Walkthrough

Technikalia

Technicznie gra jest wykonan elegancko. Grafika jest ładna, nie znalazłem większych przekłamań czy problemów z wyświetlaniem. Ścieżka dźwiękowa dostaje ocenę 10/10 z miejsca. Każda część serii ma coraz lepszą oprawę audio co słychać. Ja osobiście nie nawidzę takich dub-stepowych rytmów, ale podczas grania świetnie napędzało to dynamikę i klimat. 
Słów parę o sterowaniu. Jeżeli macie zamiar naprawdę grać w tą grę to zaopatrzcie się w pad. Może być najtańszy z gałkami analogowymi. Granie za pomocą zestawu klawiatura i mysz nie sprawdza się zbyt dobrze i nie jest wygodne na dłuższe posiedzenia.

Ocena ogólna

Cóż mogę powiedzieć. Fani serii na pewno sięgną po najnowszego DMC. Osobą, które nie znają przygód Dantego , ale uwielbiają nieskrępowaną sieczkę z efektownym combo polecam tę grę jak absolutne "muszę mieć" w jak najszybszym czasie. Gra ma wiele do zaoferowania po zakończeniu jej na jednym w pierwszych trzech z dostępnych poziomów trudności...

MOJA OCENA 8/10

Pisał dla was buniek,
trzymajcie się
i życzę miłego dnia